Radionica "Kreiranje brenda i društveni mediji"

 
Radionica "Kreiranje brenda i društveni mediji" održaće se u ponedeljak, 22. aprila, u terminu od 11:00 do 13:30h. 
 
Društvene mreže postale su jedan od primarnih oblika komunikacije na internetu. Pored toga, one su i ključna komponenta marketinških strategija za sve vidove poslovanja. Ova radionica upoznaće učesnike sa neophodnim veštinama koje su važne za oblast marketinga na digitalnim medijima, sa posebnim osvrtom na društvene mreže. Učesnici će imati prilike da u malim grupama urade analizu brendova prikazanih na društvenim mrežama i o tome diskutuju, uz povratnu informaciju predavača. Na kraju radionice, predavač će učesnike informisati o stipendiji "Boris Trivan" koju će Institut za digitalne komunikacije studentima i diplomiranim studentima dodeljivati jednom godišnje u znak sećanja na Borisa Trivana, jednog od osnivača Inistituta, omiljenog predavača i inspirativne ličnosti u svetu digitalnog marketinga.
 
"Društveni mediji odgovaraju svim našim potrebama, a niko nas ne tretira kao puke konzumente informacija, već nam je omogućeno da sami tražimo sadržaje koji nas zanimaju i koji su nam potrebni. A ukoliko nema sadržaja koji na pravi način zadovoljava naše kriterijume – uvek smo prozvani da ga sami kreiramo. Društveni mediji su definitivno jedan od najsnažnijih društvenih fenomena, a ono što im daje tu i toliku snagu smo upravo mi, korisnici i kreatori sadržaja na njima." - izjavljuje predavač, Sanja Knežević, programska direktorka Instituta za digitalne komunikacije.
 
Sanja Knežević je predavač na "Professional Diploma in Digital Marketing" i "Social Media Marketing" programima Instituta za digitalne komunikacije, kao i na Cambridge programu Biznis Akademije i programima edukacije o značaju digitalnih medija za unapređenje poslovanja.
 
Kako je broj mesta ograničen, prijava je obavezna. Prijava se vrši do 18. aprila u 23:59h.
 
Tag: