Beograd, 16.5.2016. – Tokom protekle nedelje Univerzitet u Beogradu – Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata realizovao je za studente završnih godina studija seriju treninga u okviru programa „Kadar da budem kadar“. Realizaciju ovogodišnjeg 10.-og ciklusa radionica i predavanja podržali su kompanija "Coca-Cola Hellenic" i Mašinski fakultet Univerziteta u Beogradu.
Cilj programa “Kadar da budem kadar” je da olakša studentima i diplomiranim studentima izbor poslova koji će odgovarati njihovim sposobnostima i potencijalima, da im pomogne da se efikasnije prilagode u promenama koje se dešavaju u svetu modernog poslovanja kao i da razviju proaktivan stav prema ličnoj i profesionalnoj budućnosti. Sa druge strane, ovaj program omogućava vodećim kompanijama u zemlji da ostvare kontakt sa vrhunski motivisanim kvalifikovanim mladim ljudima i da pomognu njihovoj tranziciji iz sveta obrazovanja u savremeni svet rada.
Ovogodišnji ciklus treninga obuhvatio je radionice i predavanja na sledeće teme: rešavanje konflikata, prezentacione veštine, veštine prodaje, liderstvo, veštine asertivne komunikacije, samouverenost, veštine pozicioniranja u savremenom poslovnom okruženju i profesionalni i lični razvoj u digitalnom svetu. U programu radionica i predavanja učestvovalo je trideset visoko motivisanih studenata završnih godina različitih fakulteta u sastavu Univerziteta u Beogradu. Studente su tokom 20 sati treninga obučavali stručnjaci iz kompanija “Mol Serbia”, “Hyatt Regency Belgrade”, “Telenor”, “Stanton Chase International”, “Advance Response International”, “HRD Pro Consulting” i "East Point Holding".
Ciklus treninga počeo je u ponedeljak, 9. maja radionicom ,,Rešavanje konflikata” koju je vodila Marina Petruševski iz kompanije “Advance Response International”. Studenti su tokom ove radionice imali prilike da se prvenstveno upoznaju sa pojmom konflikta, njegovim pozitivnim stranama i fazama u procesu njegovog rešavanja. Kroz vežbe i interaktivno predavanje naučili su koje vrste rešavanja konflikata postoje, kao i u kojim situacijama je koje rešenje najpogodnije. Neki od komentara studenata nakon ove radionice su sledeći:
Predavač je bio izuzetno pripremljen i temu je detaljno obradio sa mnoštvom primera što je dodatno pomoglo njenom razumevanju.
Odlično predavanje, odličan odnos predavanja, interaktivne komunikacije i vežbi.
U utorak, 10. maja studenti su od Tijane Raičević iz kompanije “Telenor” slušali o profesionalnom i ličnom razvoju u digitalnom svetu, o samouverenosti od Zvonka Popovića iz kompanije “HRD Pro Consulting” i o veštinama pozicioniranja u savremenom poslovnom okruženju od Miloša Tucakovića iz kompanije “Stanton Chase”. Ove radionice i predavanja donele su studentima nove informacije o celoživotnom učenju, radu na sebi i načinu pozicioniranja u poslovnom svetu. Slušali su o promenama u poslovnom i digitalnom svetu, o načinima na koje se te promene mogu uklopiti i iskoristiti u cilju ličnog i profesionalnog razvoja. Takođe, kako je važna komponenta u postizanju uspeha rad na razvoju samopouzdanja, ova tema je posebno objašnjena kroz raznovrsne primere uspešnih ljudi. Na kraju dana, studenti su sa fakulteta izašli nadahnuti i spremni da proaktivno deluju po pitanju razvoja svoje karijere i postizanja svojih karijernih ciljeva.
Neki od komentara sa radionica su:
Ova tema je nešto na šta studenti treba da obrate pažnju jer je i te kako bitno biti “open minded” i sve aktivnosti pored fakulteta se cene. (Radionica Profesionalni i lični razvoj u digitalnom svetu)
Odličan predavač, motiviše učesnike, podstiče na proaktivnost! (Radionica Samouverenost)
Odličan predavač, upravo ono što sam želela da čujem, realan i posvećen, odlično prezentuje. (Radionica Veštine pozicioniranja u savremenom poslovnom okruženju)
Sreda, 11. maj, bio je dan posvećen radionicama ,,Prezentacione veštine”, koju je vodila Katarina Radulaški-Najdenov i ,,Veštine prodaje”, koju je vodila Maja Knežević iz kompanije “Hyatt Regency Belgrade”. Na radionici ,,Prezentacione veštine” učesnici su vežbali javni nastup, učili o kojim komponentama prezentovanja treba brinuti i na koji način, kako bi prezentacija bila efektna. U nastavku, na radionici ,,Veštine prodaje”, imali su prilike da otkriju tajne dobrog prodavca i, kroz interaktivne i zabavne vežbe, provežbaju takav pristup klijentima.
Veoma zanimljivo i korisno predavanje; odlično je što je bilo puno primera, to je zaista potrebno da bismo što bolje razumeli i primenili. (Radionica Prezentacione veštine)
Odlična, aktuelna tema! Predavačica je pozitivna i energična, i odlično drži pažnju učesnicima. (Radionica Veštine prodaje)
U četvrtak, 12.maja Nataša Pjevac Vukšić iz kompanije “MOL Serbia” vodila je radionicu na temu Liderstvo. Studenti su učestvovali u vežbama tokom radionice i kroz mnoštvo primera iz prakse dobili uvid u to šta je liderstvo i kako se postaje lider. U poslepodnevnim časovima studenti su se bavili asertivnom komunikacijom sa Natašom Pančić iz kompanije “East Point Holding”. Na ovom predavanju, studenti su vežbali korišćenje asertivne komunikacije kroz primere u poslovnom i privatnom životu i imali prilike da se uvere u pozitivne efekte koje takva komunikacija donosi.
Interesantna tema na kojoj svi možemo naučiti i poboljšati komunikaciju. (Radionica Asertivna komunikacija)
Izvrstan predavač, puno korisnih informacija, i dobila sam motivaciju da se unapređujem. (Radionica Liderstvo)
U Rektoratu je u petak, 13. maja za sve polaznike i gostujuće predavače organizovano „Karijerno ćaskanje”, završni susret svih učesnika tokom kog su studentima uručeni sertifikati o uspešnom pohađanju programa.
Format u kojem je održan ovaj interesantan događaj zove se ,,Karijerno ćaskanje” i podrazumeva okupljanje svih učesnika (studenata, predavača i ostalih predstavnika kompanija koje su učestvovale u programu) u neformalnoj atmosferi, uz posluženje i muziku. Pojedini učesnici ovom prilikom pripremili su svoje video CV-jeve za prezentovanje publici i na taj način kreativno predstavili svoje veštine, talente, karijerne ciljeve i planove u budućnosti.
Nakon dodele sertifikata, kroz neformalno ćaskanje, studenti su mogli bliže da se upoznaju sa radom u kompanijama kao što su Telenor, Hyatt Regency Belgrade, Stanton Chase, Mol, Advance Response International i dr., dok su predstavnici ovih kompanija imali priliku da mladim i ambicioznim ljudima daju smernice i savete, a možda i da među njima prepoznaju potencijalne buduće kolege. Naravno, zaposleni Centra za razvoj karijere takođe su bili na raspolaganju studentima za sva pitanja i nedoumice o karijeri.
Tokom programa “Kadar da budem kadar”, po tradiciji, sklopljena su i mnoga nova prijateljstva među studentima sa različitih fakulteta, koji su razmenili svoje kontakte, ali i informacije, inspiraciju, snove i očekivanja od budućnosti. Ohrabreni, sa novostečenim znanjima i veštinama, razišli su se u večernjim satima do nekog novog susreta.
Univerzitet u Beogradu – Centar za razvoj karijere otvara poziv za novu generaciju polaznika programa KADAR DA BUDEM KADAR
Beograd, 20.4.2016. - Univerzitet u Beogradu – Centar za razvoj karijere sa zadovoljstvom poziva studente završnih godina i diplomirane studente da se prijave za učešće u programu KADAR DA BUDEM KADAR, koji će se realizovati od 9. do 13.maja 2016. godine.
Cilj programa “Kadar da budem kadar” je olakšati studentima i diplomiranim studentima izbor poslova koji će odgovarati njihovim sposobnostima i potencijalima, pomoći im da se efikasnije prilagode u promenama koje se dešavaju u svetu modernog poslovanja kao i da razviju proaktivan stav prema ličnoj i profesionalnoj budućnosti, a sa druge strane, omogućiti vodećim kompanijama u zemlji da ostvare kontakt sa vrhunski motivisanim kvalifikovanim mladim ljudima i da pomognu njihovoj tranziciji iz sveta obrazovanja u savremeni svet rada.
Od 2010.godine, od kada se program realizuje na Univerzitetu u Beogradu, u programu je učestvovalo oko 270 studenata koji su kvalitet programa ocenili visokim ocenama u svojim evaluacijama. Ovogodišnji, 10.ciklus treninga obuhvatiće radionice i predavanja na sledeće teme: rešavanje konflikata, prezentacione veštine, veštine prodaje, liderstvo, veštine asertivne komunikacije, samouverenost, veštine pozicioniranja u savremenom poslovnom okruženju i profesionalni i lični razvoj u digitalnom svetu. Radionice će se realizovati u prostorijama na Mašinskom fakultetu. U Rektoratu će za sve polaznike i gostujuće predavače ove godine biti organizovano „Karijerno ćaskanje”, završni susret svih učesnika tokom kog će studentima biti uručeni sertifikati o pohađanju treninga.
Studente će tokom nedelju dana veštinama učiti stručnjaci i top menadžment kompanija “Mol Serbia”, “Hyatt Regency Belgrade”, “Telenor”, “Stanton Chase”, “Advance Response International”, “HRD Pro Consulting” i "East Point Holding". Realizaciju ovogodišnjeg ciklusa radionica i predavanja podržali su kompanija "Coca-Cola Hellenic" i Mašinski fakultet Univerziteta u Beogradu.
Pozivaju se studenti da iskoriste priliku za učenje, usavršavanje, umrežavanje i još mnoga toga!
Poziv za prijavljivanje otvoren je od 20. aprila do 3.maja 2016. godine. Broj mesta je ograničen i prijava je neophodna.